De reis van mijn leven: Tibet - Reisverslagen van Claudia Steinbusch - WaarBenJij.nu De reis van mijn leven: Tibet - Reisverslagen van Claudia Steinbusch - WaarBenJij.nu

De reis van mijn leven: Tibet

Deze reis wordt de reis van mijn leven.

Als kleutertje droomde ik al van Tibet. Volgens mijn moeder zat ik 's nachts wel eens recht op in bed en sprak een vreemde taal. Mijn eerste meditatie oefeningen!

Later wees ik in de atlas van mijn broer Ron Tibet aan en zei dat ik daar graag heen wilde.

Op de middelbare school interesseerde ik mij voor het Boeddhisme en in de puberteit was mijn kamer gevuld met Boedhha's en gebedsvlaggetjes.

Ondertussen hebben mijn twee nichtjes Dimphy en Janna Tibet al bezocht en kwamen terug met bijzondere verhalen.

Nu is de tijd voor mij aangebroken. Ik voel dat ik er klaar voor ben. Ik heb een lieve man Michel, een mooi huis, een goede baan en gespaard. Ik ben inmiddels 30 en vind dit een bijzonder getal.

Helaas deelt mijn man mijn passie voor Tibet niet en blijft daarom ook liever thuis. Daarvoor in de plaats gaat een vriendin Dieuwertje mee die Tibet net als ik op haar lijstje heeft staan.

Ik ben heel erg benieuwd naar wat Tibet met mij doet. Ik verwacht dat het land een diepe indruk op mij maakt en dat het mij nog meer inzichten in het leven geeft.

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2012

Terugblik

01 Juni 2012

Einde in zicht

31 Mei 2012

Laatste week

24 Mei 2012

Laatste keer Lhasa

21 Mei 2012

Overnachten in het klooster
Claudia

Actief sinds 12 April 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25667

Voorgaande reizen:

08 Mei 2012 - 01 Juni 2012

De reis van mijn leven: Tibet

Landen bezocht: